Koulutus ja helpdesk-palvelut

Helppo ja nopea käyttöönotto

Kouluttajamme käynnistävät ohjelmiston tuotantokäytön sovittuna koulutuspäivänä, jonka jälkeen asiakkaalla on valmiudet käyttää ohjelmistoa ja sen eri toimintoja. Toteutamme koulutuksen haluamallanne tavalla joko henkilökohtaisesti paikan päällä, meidän koulutustiloissamme tai etäkoulutuksena.

Helpdesk käyttäjien tukena

MaraPlanin käyttäjän ei tarvitse arvailla, miten ohjelmistoa tulisi käyttää. Soittamalla tai lähettämällä sähköpostia helpdeskiin, saa vastaukset ongelmiin välittömästi tai nopealla vasteajalla. Helpdeskiä hoitaa oma henkilökuntamme, joka tuntee omat tuotteemme.

Miksi Koulutus ja helpdesk-palvelut

  • Helppo ja nopea käyttöönotto
  • Helpdesk käyttäjien tukena

Ota yhteyttä

Comments are closed.